Activitat 23TA0135

Les modificacions o noves altes, es poden fer en tot moment. Les consultes sobre el Catàleg SARC, poden ser enviades al correu catalogo.sarc@dival.es

P


CALDERONA VIVA: ACTUANDO EN LA NATURALEZA

DEGUSTACIÓ D'OLIS

CALDERONA VIVA

Tornar al catàleg
Codi catàleg 23TA0135
Actualitzat 09/01/2023
Modalitat TALLERS DIDÀCTICS
Estil GASTRONOMIA
Destinataris TOTS ELS PÚBLICS
Idioma CASTELLÀ, VALENCIÀ
 
Artista/Grup CALDERONA VIVA
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
484,00 €
 
 
Sinopsi:
S'ofereix una degustació d'olis i olives, explicant les diferents característiques de cadascuna de les varietats, en què cal fixar-se a l'hora de provar un oli, etc. A més es realitzarà una gyincana perquè puguen aprendre curiositats sobre el món de l'oli d'oliva, procés de realització, com es recol·lecta l'oliva, etc.
 
Duració total hores 2
Nº assistents 30
Nº docents 2
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials professional:
Gots per a degustació, gots per a aigua i vi, plats, safates per a pa, pissarres informació olives i olis, material gyincana.
Materials sol·licitant:
Espai adequat.
 
DADES DE CONTACTE
Nom fiscal:
CALDERONA VIVA SL
Telèfon 633 198 184
Telèfon 626 679 579
Correu electrònic:
Web:
www.calderonaviva.com
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.